Belangrijke informatie omtrent Covid-19 en uw bezoek aan onze praktijk.

LEES HIER
Bel ons voor een afspraak

Covid

Social Beoordelingen
4.6
Gebaseerd op 20 beoordelingen
Google Beoordelingen
4.6
Gebaseerd op 20 beoordelingen
js_loader

Tandartsen blijven aan het werk tijdens de lockdown. De tandartspraktijk blijft open en is bereikbaar tijdens openingstijden.

Bij aankomst verzoeken wij u vriendelijk uw handen te desinfecteren bij de voordeur. Gelieve niet vergeten uw mondkapje te dragen, u hoeft niet te aarzelen als u dit bent vergeten. Bij de balie kunt u vragen naar een mondkapje. Graag vragen wij u om alleen te komen of met maximaal 1 ouder of begeleider. Zou u misschien rekening kunnen houden met de 1,5 meter afstand regel?

covid-19 corona tandarts

Indien u 1 (of meerdere) van de onderstaande vragen met JA beantwoord, vragen we u om een reeds gemaakte afspraak telefonisch of per mail af te zeggen. U kunt uw afspraken verzetten 2 weken nadat de symptomen zijn verdwenen.

• Bent u of een huisgenoot momenteel in afwachting van de testuitslag van een corona-test?
  • Heeft u nu of in de afgelopen 24 uur één of meerdere van de volgende symptomen die passen bij corona: verkoudheidsklachten (neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn), hoesten, benauwdheid, verhoging (tot 38⁰C) of koorts (vanaf 38⁰C), plotseling verlies van reuk, smaak of beide?
  • Heeft u op dit moment een huisgenoot met koorts of benauwdheidsklachten?
  • Heeft u nu corona of bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden?
  • Heeft u nu huisgenoten met corona?
  • Bent u in (thuis)quarantaine?
  • Woont u in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking?

EXTRA MAATREGELEN
Als tandartspraktijk voldoen wij altijd al aan strenge hygiënische maatregelen, zoals desinfectie, sterilisatie en het dragen van mondkapjes en handschoenen. Wij houden ons zeer streng aan de corona maatregelen, om een veilige omgeving voor u als patiënt te creëren.

Tandvleesaandoeningen gelinkt aan COVID-19-complicaties